xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

خدایا تو اگه دستمو بگیری کسی نمیتونه منو دست کم بگیره...

xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

خدایا تو اگه دستمو بگیری کسی نمیتونه منو دست کم بگیره...

xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

پشتم حرف بود ...
حدیث شد....
می ترسم آیه شود...
سوره اش کنن به جعل...
بعد تکفیرم کنند..
این جماعت نا اهل:(
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 

♥   *   ★     ★  ★  *
 ♥      ☆  *  ★   * ♥  

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
اگه یه نفر ازت پرسید چقد دوسم داری؟
نگو بی نهایت!
بگو اندازه ای که هستی

اگه پرسید تا کی دوسم داری؟
نگو تا ابد!
بگو تا وقتی هستی

اگه پرسید چقد بهم اعتماد داری؟
نگو اندازه چشام!
بگو به اندازه ای که بهم اطمینان میدی

تا بدونه...
تا وقتی با ارزشه که به ارزشات احتـــــــــــــرام بذاره


(پست داداشم علی)

آخرین مطالب

اخ دلم

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ

وای افطار که خوردم نمیدونم چرا بعدش عضلات شکمم درد گررررررررررفتههههههههه:((((((((((

هی می گم زیاد نخورما دلم درد می گیره!!!

امروز ساندویچ داشتیم جای همگی خالی...منم دوتا ساندوچ خوردم زیادم شده فک کنم!!!

این  روزا سعی کردم یه کمی بیشتر بخورم ک یه کم تپل بشم:|

هر کی بهم میرسه می گه چر اینقدر لاغر شدی:|

منم حررررررررررررررررررررص:)

البته خودم خودمو دوست دارما ولی حرفاشون اذیت می کنه ادمو:|

نتیجهی زیادی خوردنمم شد این شکم درد :(((((

اخ دلم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
inaz ss

نظرات  (۷)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۶ علی شبگرد
هه هه نبات بخور خوب میشی آجی جونم
آبجی شیکموووو
چاق شی زشت میشی خخخخ
پاسخ:
اره خودمم خوشم نمیاد چاق بشم...
ولی اینجوریم صورت ادم خیلی کوچیک می شه همه متلک میندازن..خخخ
دلتم خوب میشه ایشالله
پاسخ:
مرسیی قر بونت برم من:)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۸ بهاره تهرانی
سلام 
عزبزموبتون زیباست
 با تبادل لینک موافق هستی 
باخبرم کن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ علی شبگرد
نه آبجی قشنگه؟
من این سبکی دوسدارم مخصوصا زانیا و سیروان...
پاسخ:
من 4 تار دوست دارم البته ن همه ی اهنگاشو یه چند تاشو...
+اهنگاتو من دوست داشتم:)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۶ علی شبگرد
آجییییی اینارو نیگاااا :)))))

http://bayanbox.ir/view/5293771126399801078/33824903071116384209.gif

پاسخ:
خخخخخخخ
چه باحالن:)
پس خوردن منو ندیدین شما!!!!!!!
یه بشقاب عادی + 3 بار سرریز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی