xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

خدایا تو اگه دستمو بگیری کسی نمیتونه منو دست کم بگیره...

xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

خدایا تو اگه دستمو بگیری کسی نمیتونه منو دست کم بگیره...

xxبه انچه فکر می کنید بیندیشxx

پشتم حرف بود ...
حدیث شد....
می ترسم آیه شود...
سوره اش کنن به جعل...
بعد تکفیرم کنند..
این جماعت نا اهل:(
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 

♥   *   ★     ★  ★  *
 ♥      ☆  *  ★   * ♥  

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
اگه یه نفر ازت پرسید چقد دوسم داری؟
نگو بی نهایت!
بگو اندازه ای که هستی

اگه پرسید تا کی دوسم داری؟
نگو تا ابد!
بگو تا وقتی هستی

اگه پرسید چقد بهم اعتماد داری؟
نگو اندازه چشام!
بگو به اندازه ای که بهم اطمینان میدی

تا بدونه...
تا وقتی با ارزشه که به ارزشات احتـــــــــــــرام بذاره


(پست داداشم علی)

آخرین مطالب

آینده

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ
قبولیه دیپلممو گرفتمو دارم تخت گاااااااااااز میرم سمت کنکور!!
چقدر همه چیز داره زود میگدره ...باور نمی شه!!!!!!دارم درس می خونم برای اوردن دولتی یا شبانه! ولی نمیدونم می تونم بیارم یا ن!!!!!!
حوصله ی توضح در باره ی اینکه چرا احتمال میدم نیارمو ندارم...
ولی از تصمیم دست نمی کشم...دلم می خواد همه ی تلاشمو بکنم تا بعدا حد اقل شرمنده ی وجدان خودم نباشم...
جواب دادن ب وجدان خودت خیلی سخت تر از جواب دادن ب هر کسه دیکه ایه!!!!!!!!!!!!!111111111
خدایا خودت کمکم کن در راستای ارزوهام ...
+خدایا میدونم مثه من زیادن و انگشت شمار ...خدایا نمی گم آن ده ک آن به !!! می گم مصلحت زندگیمونو توی ارزوهامون قرار بده لطفا...
میدونم ما بنده هات خیلی لیاقتمون از اونی ک فکر می کنیم پایین تره ولی تو بیشترر بهمون بده البته همراه با جنبش تا قدرشو بدونیمو خوشبخت باشیم...
خدایا من دلم می خواد واقعا زندگی کنم...دلم می خواد مفید باشم ....
دلم می خوادجوری زندگی کنم ک هر کسی ازم پرسید چه خبر از زندگی بگم عااااااااااالیه...بگم خیلی خوشبختم!
یعنی می شه؟؟!


ایشالا
+خدایا دمت گرم واقعادیشب مواظبم بودی:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
inaz ss

نظرات  (۳)

دیشب:)خداروشکر...
چرا نشه، میشه
من خیییییییییییییییییلیییییییییییییییی خوشبختم
پاسخ:
همچنین:)

الهی شکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی